Itt a legújabb győri Audi, a teljesen új Q3-as divatterepjáró
A négykarikás német prémiumgyártó most végre hivatalosan is leleplezte sokak által várva várt kompakt SUV modelljét.
A négykarikás német prémiumgyártó most végre hivatalosan is leleplezte sokak által várva várt kompakt SUV modelljét.
Teszteltük a bajorok új kompakt divatterepjáróját, melynek gyártója immár oldalról is egyértelműen beazonosítható, és amelyet egy igen ellentmondásos gázolajos egység hajt. Ha ki tudjuk fizetni, sokat spórolhatunk vele.
Komoly változást hozhat ez a fejlesztés, ha a közlekedési szabályozók mindenhol engedélyezik.
Idén ősszel, a Mercedes-Benz és a kanadai high-end kerékpárgyártó, az Argon 18 piacra dob egy közösen fejlesztett endurance kerékpárt.
Az ingolstadti gyártó leleplezte bestseller modelljének felfrissített kiadását, a szedán és kombi változtaban elérhető új A4-est.
Ezért a minden földi jóval megtömött limuzinért csak fele annyit kell fizetni, mint egy igazi Rolls-Royce-ért. Cserébe persze nagyon más hangulatot is kapunk tőle.
Mostanság egyes körökben politikailag nem túl korrektek a dízelautók, de még így is sokan rajonganak értük. És az egekbe növelik a teljesítményüket.
Egy kicsit még várnunk kell rá, de már javában készül a frissen bejelentett A1 kőkemény sportverziója.
A négykarikás német gyártó leleplezte legkisebb modelljének új generációs kiadását.
Az előre sejthető, hogy nem kell majd a figyelemért könyörögnie a hatalmas, feltűnő megjelenésű Audinak.
A címben olvasható kijelentést egy kínai tulajdonban lévő európai autógyártó vezetője tette.
Az elképesztően agresszív külső érző szívet, pontosabban környezettudatos hibrid hajtásláncot rejt maga alatt. A Lexus legnépszerűbb modellje megújult, így hát kipróbáltuk, hogyan teljesít a gyakorlatban.
A japán prémium márka hamarosan elő fog rukkolni egy tisztán elektromos hajtásláncú új autóval.
Az A6-os szedán változata igen szemrevalóra sikeredett, de praktikum terén verhetetlen a most leleplezett Avant változat.
Ebben a famíliában nem az apuka, hanem az anyuka rendelkezik a legerősebb autóval. És nem is fél használni.
Ne gondolja senki, hogy a bajor gyártónak ne jönne ki hamarosan egy 600 lóerőnél is izmosabb sportlimuzinja.
A Mercedes a C-osztály csúcsmodelljének is felvarrta a ráncait, megérkezett az 510 lovas új sportoló.
A négykarikás német gyártó a jelek szerint azokra is gondol, akik keveslik az RS5 két ajtaját.
Nem olcsó ez a csillagos régi stuttgarti járgány, de igazi időutazást biztosít majd új gazdájának.
Ez a típus Európában mindeddig nem volt kapható, mostantól azonban már nálunk is gőzerővel támad.